Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Το 2ο μέρος της συνέντευξης του Κώστα Καλαϊτζίδη στο Βεροιώτη

Διαβάστε το 2ο μέρος της συνέντευξης που παραχώρησε ο Περιφερειακός Σύμβουλος Κώστας Καλαϊτζίδης στο blog veriotis-veria.blogspot.gr.
ΕΡ.: Με 11.000 σταυρούς στην πλάτη από τις προηγούμενες εκλογές, έχετε δηλώσει ότι ενδιαφέρεστε να είστε υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης. Βέβαια, το πολιτικό σκηνικό είναι πολύ μπερδεμένο σε σχέση με το 2010. Εάν υπάρξει κοινή κάθοδος ΝΔ-ΠΑΣΟΚ στις περιφερειακές εκλογές, τι θα κάνετε; Αν η ΝΔ δώσει το χρίσμα αλλού; ΑΠ.: Χαίρομαι που μου θυμίζετε τον πραγματικά μεγάλο αριθμό συμπολιτών μου, από το τελευταίο γεωγραφικά χωριό του Ρουμλουκιού μέχρι το Ροδοχώρι, που με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους το 2010, εκλέγοντας με πρώτο περιφερειακό σύμβουλο στην Ημαθία. 
Το να σε εμπιστευτεί ο κόσμος, ειδικά εδώ στην επαρχία που ζούμε, δεν έχει να κάνει ούτε με πολύχρωμα φυλλάδια, ούτε με συμμετοχή σε τηλεοπτικά «παράθυρα», ούτε και με πανάκριβα επιτελεία δημοσίων σχέσεων. Οι συμπολίτες μας ψηφίζουν ανθρώπους που τους βλέπουν καθημερινά συμπαραστάτες στα προβλήματα και τις αγωνίες τους, μακριά από κόμματα και παρατάξεις. Δεν σας το κρύβω λοιπόν ότι πολλοί ψήφοι από αυτούς τους 11.000 ήταν εκτός ΝΔ, δείγμα του ότι βρίσκομαι κοντά στους Ημαθιώτες. Δεν υπήρξα, ούτε και θα γίνω ποτέ παιδί του κομματικού σωλήνα. Η δική μου απόφαση έχει ληφθεί. Στόχος μου είναι η υποψηφιότητα ως αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας με τον συνδυασμό που θα επιλέξει ο Αντώνης Σαμαράς και η ΝΔ. Για να μη νομίζουν όμως κάποιοι ότι η επιθυμία μου προέρχεται από το γεγονός της μη σταυροδοσίας του περιφερειάρχη, τονίζω ότι δική μου άποψη ήταν και είναι η αντίστοιχη θέση των αντιπεριφερειαρχών των επτά περιφερειακών ενοτήτων της Κεντρικής Μακεδονίας να είναι με σταυρό και όχι με λίστα, ώστε να μπορούν οι πολίτες της Ημαθίας να επιλέξουν, όχι μόνο για τους περιφερειακούς συμβούλους, αλλά και για τον αντιπεριφερειάρχη τους. Νομίζω λοιπόν ότι είμαι ξεκάθαρος σε αυτό που με ρωτάτε. Άρα λοιπόν σας απαντώ και στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης σας. Χρίσματα ούτε πήρα ποτέ στη ζωή μου, ούτε και θέλω. Ας τεθούμε, τόσο εγώ, όσο και όποιοι άλλοι επιθυμούν, στην κρίση των Ημαθιωτών.

ΕΡ.: Είστε γνωστός για τα «γαλάζια» πολιτικά συναισθήματά σας, κάτι που δεν κρύψατε ποτέ. Την συγκυβέρνηση ΝΔ μαζί με το ΠΑΣΟΚ, πώς την κρίνετε;

ΑΠ.: Ανήκω στη ΝΔ από την πρώτη στιγμή της ίδρυσης της, από τον αείμνηστο εθνάρχη Κωνσταντίνο Καραμανλή, ο οποίος υπήρξε ο δημιουργός της μεταπολεμικής και μεταπολιτευτικής ανάπτυξης της πατρίδας μας, τόσο ως υπουργός, όσο και ως πρωθυπουργός. Η ιδεολογία του ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού είναι επίκαιρη σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε. Η ιδεολογία της μεγάλης μας κεντροδεξιάς παράταξης, που επανέφερε την κοινοβουλευτική δημοκρατία στη χώρα, που έβαλε την χώρα στην ΕΟΚ, είναι πάντοτε το δικό μου «ευαγγέλιο». Είναι γνωστές οι διαφωνίες, όχι μόνο οι δικές μου, αλλά όλων των νεοδημοκρατών, με το σύστημα ΠΑΣΟΚ. Το σύστημα που δημιούργησε στρατιές «ημετέρων» προσλήψεων, το σύστημα που επέφερε το κράτος-κόμμα, που σήμερα πληρώνουμε. Παρ΄όλα αυτά. Η δημιουργία της κυβέρνησης του Αντώνη Σαμαρά, με την συμμετοχή και του ΠΑΣΟΚ, αλλά και της ΔΗΜΑΡ τον Ιούνιο του 2012 ήταν μονόδρομος. Αλλιώς η χώρα θα κατέρρεε στην εξαθλίωση της χρεοκοπίας, η οποία είναι γνωστό ότι βόλευε μόνο τους εχθρούς του έθνους μας. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει, το δηλώνει άλλωστε και ο πρωθυπουργός, ότι η ΝΔ έχει πρόθεση να συγκαλύψει ή να δώσει άφεση αμαρτιών για οποιαδήποτε παρανομία των περασμένων ετών. Αυτή τη στιγμή όμως προέχει η σωτηρία της χώρας και απαιτείται η πολιτική ενότητα.

ΕΡ.: Μια πιο προσωπική ερώτηση. Από την πολιτική φιλία με τον Μιχάλη Χαλκίδη, στην πολιτική φιλία με τον Λάζαρο Τσαβδαρίδη. Πώς προέκυψε αυτό;


ΑΠ.: Πρώτη μου μεγάλη φιλία είναι το συμφέρον της πατρίδας μου και φυσικά η ΝΔ, την οποία υπηρετώ από μικρός, μέσα από πολλές θέσεις ευθύνης. Υπήρξα πάντοτε στρατιώτης της παράταξης, χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις, βοηθώντας τον αγώνα όλων των υποψήφιων της, σε συνεταιριστικές, δημοτικές, περιφερειακές και εθνικές εκλογές. Το μεγάλο μου ελάττωμα ή και προσόν, αν θέλετε, είναι ότι εγώ δεν κάνω ούτε δημόσιες σχέσεις, ούτε και βρίσκομαι πίσω από πολιτικά γραφεία για να εξυπηρετώ προσωπικά μου συμφέροντα. Τιμώ όχι μόνο τις πολιτικές, αλλά και τις προσωπικές μου φιλίες. Τιμώ λοιπόν και τον Μιχάλη Χαλκίδη, που έχει μεγάλη προσφορά στην παράταξη και στην Ημαθία, όπως τιμώ και τον Λάζαρο Τσαβδαρίδη, που οι Ημαθιώτες εξέλεξαν πρώτο σε ψήφους το 2012, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είμαι συμμαχητής με τον Απόστολο Βεσυρόπουλο, που μας συνδέουν και συγγενικοί δεσμοί και την Γεωργία Μπατσαρά. Ποτέ δεν αρνήθηκα τη βοήθεια σε κανένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου