Μετά από πρωτοβουλία του αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ.Κώστα Καλαϊτζίδη και σχετικό αίτημα
που υπέβαλλε στην ΠΚΜ, ξεκίνησε την Τρίτη 24 Νοεμβρίου συντήρηση της υφιστάμενης επαρχιακής οδού Βέροιας-Νάουσας στα τμήματα όπου αυτή θα λειτουργεί μελλοντικά ως παράπλευρο δίκτυο της υπό κατασκευή αρτηρίας. Η συντήρηση της υφιστάμενης επαρχιακής οδού θα γίνει στα τμήματα από Χ.Θ. 5+400 (μετά την Πατρίδα) έως Χ.Θ. 7+200 (στο ύψος του Δοβλέτογλου), μήκους περίπου 1.800μ. και από Χ.Θ. 10+200 (στο ύψος του ξύλινου σπιτιού) έως Χ.Θ. 12+500 (φανάρια στη διασταύρωση προς Νάουσα), μήκους περίπου 2.300 μ. Θα συντηρηθεί επίσης και το τμήμα από τον νέο ανισόπεδο κόμβο Νάουσας έως τη συμβολή με την υφιστάμενη οδό Βέροιας-Νάουσας, μήκους περίπου 600μ. Προβλέπεται να γίνει φρεζάρισμα της επιφάνειας της υφιστάμενης στρώσης ασφάλτου και στην συνέχεια θα διαστρωθεί νέα στρώση ασφαλτικού. Η συντήρηση, που ξεκίνησε την Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015 και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τέλος του έτους, αναλόγως των καιρικών συνθηκών, χρηματοδοτείται από το κυρίως έργο της υπό κατασκευή αρτηρίας «Νάουσα-Πατρίδα». Η ανάδοχος εταιρεία κατασκευής της του οδικού τμήματος» Νάουσα-Πατρίδα» ΑΘΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε, ανάθεσε το έργο της κατασκευής των ασφαλτικών στον υπεργολάβο ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε. Για την σημαντική αυτή αναβάθμιση , ο κ.Καλαϊτζίδης, έκανε την εξής δήλωση: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα για την συμβολή του στην οδική αναβάθμιση τμημάτων της υφιστάμενης επαρχιακής οδού Βέροιας-Νάουσας. Η κατασκευή νέου ασφαλτοτάπητα θα προσδώσει τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά οδικής ασφάλειας στα τμήματα παρέμβασης, τα οποία θα λειτουργήσουν μελλοντικά ως παράπλευρο δίκτυο του «κάθετου άξονα» Νάουσας-Πατρίδας. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω για την άψογη συνεργασία την ΑΘΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ. Ευελπιστώ ότι με την προκήρυξη και υλοποίηση του διαγωνισμού της οριστικής μελέτης για το «κούμπωμα» του υφιστάμενου τμήματος με την Εγνατία Οδό και την κατασκευή του άξονα Νάουσα-Σκύδρα, την επόμενη προγραμματική περίοδο του ΣΕΣ, η Ημαθία θα κατορθώσει να αξιοποιήσει, προς όφελος ολόκληρης της Κεντρικής Μακεδονίας μια κρίσιμη, ασφαλή, οδική αρτηρία, η οποία θα αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης, στον πρωτογενή τομέα, στις μεταφορές και φυσικά στον τουρισμό».
που υπέβαλλε στην ΠΚΜ, ξεκίνησε την Τρίτη 24 Νοεμβρίου συντήρηση της υφιστάμενης επαρχιακής οδού Βέροιας-Νάουσας στα τμήματα όπου αυτή θα λειτουργεί μελλοντικά ως παράπλευρο δίκτυο της υπό κατασκευή αρτηρίας. Η συντήρηση της υφιστάμενης επαρχιακής οδού θα γίνει στα τμήματα από Χ.Θ. 5+400 (μετά την Πατρίδα) έως Χ.Θ. 7+200 (στο ύψος του Δοβλέτογλου), μήκους περίπου 1.800μ. και από Χ.Θ. 10+200 (στο ύψος του ξύλινου σπιτιού) έως Χ.Θ. 12+500 (φανάρια στη διασταύρωση προς Νάουσα), μήκους περίπου 2.300 μ. Θα συντηρηθεί επίσης και το τμήμα από τον νέο ανισόπεδο κόμβο Νάουσας έως τη συμβολή με την υφιστάμενη οδό Βέροιας-Νάουσας, μήκους περίπου 600μ. Προβλέπεται να γίνει φρεζάρισμα της επιφάνειας της υφιστάμενης στρώσης ασφάλτου και στην συνέχεια θα διαστρωθεί νέα στρώση ασφαλτικού. Η συντήρηση, που ξεκίνησε την Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015 και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τέλος του έτους, αναλόγως των καιρικών συνθηκών, χρηματοδοτείται από το κυρίως έργο της υπό κατασκευή αρτηρίας «Νάουσα-Πατρίδα». Η ανάδοχος εταιρεία κατασκευής της του οδικού τμήματος» Νάουσα-Πατρίδα» ΑΘΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε, ανάθεσε το έργο της κατασκευής των ασφαλτικών στον υπεργολάβο ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε. Για την σημαντική αυτή αναβάθμιση , ο κ.Καλαϊτζίδης, έκανε την εξής δήλωση: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα για την συμβολή του στην οδική αναβάθμιση τμημάτων της υφιστάμενης επαρχιακής οδού Βέροιας-Νάουσας. Η κατασκευή νέου ασφαλτοτάπητα θα προσδώσει τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά οδικής ασφάλειας στα τμήματα παρέμβασης, τα οποία θα λειτουργήσουν μελλοντικά ως παράπλευρο δίκτυο του «κάθετου άξονα» Νάουσας-Πατρίδας. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω για την άψογη συνεργασία την ΑΘΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ. Ευελπιστώ ότι με την προκήρυξη και υλοποίηση του διαγωνισμού της οριστικής μελέτης για το «κούμπωμα» του υφιστάμενου τμήματος με την Εγνατία Οδό και την κατασκευή του άξονα Νάουσα-Σκύδρα, την επόμενη προγραμματική περίοδο του ΣΕΣ, η Ημαθία θα κατορθώσει να αξιοποιήσει, προς όφελος ολόκληρης της Κεντρικής Μακεδονίας μια κρίσιμη, ασφαλή, οδική αρτηρία, η οποία θα αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης, στον πρωτογενή τομέα, στις μεταφορές και φυσικά στον τουρισμό».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου